poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowy Rozdział

Witajcie,

Blog ten jest kontynuacją mojego poprzedniego bloga. Mam nadzieje, że przez zmianę nazwy i nowego adresu bloga, nie straciłam moich poprzednich czytelniczek i obserwatorek. Jak napisałam na moim "starym" blogu, postanowiłam wkroczyć w nowy rozdział blogowania i zacząć wszystko od początku. Zastanawiacie się pewnie dlaczego? Sama nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie jednogłośnie. Myślę, że dużym powodem było to, jak wiele nauczyłam się od blogowiczek, na poprzednim blogu można by powiedzieć, że powoli wkraczałam w świat blogowania. Teraz mam do zaoferowania dużo więcej gdyż moja wiedza jak i umiejętności nieco się poszerzyły ;) Zdjęcia będą dużo lepszej jakości (mam nadzieję),treść bardziej bogatsza a notki będą pojawiały się systematycznie. To tyle z mojej strony :) Mam nadzieje, że ciepło mnie przyjmiecie do swojego świata :)

7 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale będę pierwszą osobą, która zhejtuje Ci nowego bloga ;) Masz sporo rażących błędów w tej krótkiej notatce :) Już w pierwszym zdaniu dwa razy powtórzyłaś rzeczownik "blog". Piszesz, że treść będzie 'bardziej bogatsza' (co też nie jest poprawną formą stopniowania przymiotników, albo bardziej bogata, albo bogatsza) więc może warto też zadbać o styl? :)
    Pomyśl ;)
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga hejterko,

      Chyba zbyt pochopnie oceniłaś moją notatkę na "sporo rażących błędów" gdyż ja ich nie zauważyłam. Rażąca to może być ortografia, zupełnie źle poskładane zdania czy też masa przecinków nie w tym miejscu co trzeba. Może czytasz inne książki niż ja, może po prostu czytałaś za długo moją (jak to określiłaś) krótką notatkę by na siłę doszukać się tych drobnych błędów. Przyznam, że żadna ze mnie humanistka ale to nie znaczy, że nie mogę prowadzić bloga bo popełniam błędy w pisowni jak każdy człowiek :) Tym bardziej, że mój blog to moje przemyślenia, piszę co myślę, nie zastanawiam się nad zdaniem jakie chcę napisać bo nie mam takiej potrzeby :) Ale dzięki za Twoje "cenne" rady, być może wprowadzę je w życie ;)

      Usuń
    2. Nie przejmuj się :) Każdy ma swojego bloga i prowadzi go jak chce i nie rozumiem takich komentarzy i hejtów :) Mi jak coś się nie podoba to po prostu nie czytam i tyle , a po co komuś od razu pisać takie rzeczy ? :)

      Usuń
    3. Może jak Sylwia założy bloga to od niej podłapiemy trochę stylu :) a tak poważnie, też nie rozumiem po co ten komentarz.

      Usuń
    4. hehe na to nie wpadłam :) Ale chętnie bym podpatrzyła jak wygląda ta stylowa pisownia bez rażących błędów :)

      Usuń
  2. Na hejtów nie warto patrzec, świetnie Ci idzie ! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)