czwartek, 15 sierpnia 2013

Electric Orange na Paznokciach


Dziś prezentuje lakier, który na dobre zagości w mojej kolekcji, jako jeden z najlepszych. Firma Wibo, już niejednokrotnie udowodniła, że ich lakiery są bezkonkurencyjne. Podczas przeglądania półki WIBO w drogerii Rossmann, natknęłam się na nową kolekcję lakierów, tworzoną przez Blogerki. Piękne, różnorodne kolory lakierów stały ułożone w rządku, i jak się tu zdecydować na ten jeden jedyny? Początkowo zastanawiałam się między dwoma kolorami aż w końcu wybrałam trzeci, który z początku nie zwrócił mojej uwagi. Piękna, soczysta pomarańczka z mieniącymi drobinkami. Już nie miałam wątpliwości co do wyboru odpowiedniego kolorku. I powiem Wam, że mój wybór okazał się jak najbardziej trafny :)


GEL LIKE - WIBO

Lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy.





Lakier znajduje się w małej 8,5 ml szklanej buteleczce. Uwagę przyciąga piękny, pomarańczowy kolorek, który jest widoczny na pierwszy rzut oka. 
Pędzelek jest smukły, w moim poprzednim lakierze Wibo, pędzelek był szerszy i lepiej nakładało się nim lakier, jednak na ten nie mogę narzekać :)
Konsystencja jest w połowie gęsta, co najważniejsze nie należy do takich, które się ciągną utrudniając tym równomierne nakładanie. Schnięcie lakieru oceniam na bardzo dobre, bez żadnego machania dłonią i innych trików na szybsze schnięcie lakieru, odczekałam kilka minut po których mogłam spokojnie przejść do innych czynności. 
Lakier gości na moich pazurkach już drugi raz więc mogę śmiało napisać o jego trwałości :) 
Zaraz po jego zakupie czyli 1 sierpnia, pomalowałam paznokcie. 3 sierpnia pojechałam na dwu dniową wycieczkę do Zakopanego, gdzie lakier przetrwał moje górskie wspinaczki, które trwały od rana do wieczora. Po powrocie z Zakopanego, lakier był w nienaruszonym stanie jakby był świeżo pomalowany. Żadnych rys,żadnych odprysków i starć. Dopiero w podróży do Anglii, 6 czy 7 sierpnia, zauważyłam, że lakier powoli ściera się na końcach i delikatnie odpryskuje. Dopiero wczoraj zmyłam jego resztki, bo po takim czasie wiadomo, nie wyglądał zbyt estetycznie :) Lakier, który przetrwa tydzień bez żadnych poprawek, jest dla mnie lakierem prawie idealnym. Nakładam tylko jedną warstwę, kolor bardzo ładnie pokrywa, choć dla bardziej wymagających lub dla osób które wolą intensywniejszy kolor, polecam dwie cienkie warstwy.




Wybaczcie mi moje niedociągnięcia, ale lakier nakładałam wczoraj i to tak na szybko, zupełnie nie biorąc pod uwagę, że moje paznokcie trafią dziś na bloga ;)
Było mi ciężko utrzymać aparat w lewej ręce, dlatego też zdjęcia nie wyszły dokładnie tak jak chciałam. Niestety u lewej ręki, mój jeden paznokieć ucierpiał i jest złamany, musiałam więc robić zdjęcia prawej ręki.







Cena:  4,76 zł w drogerii Rossmann 

Dziękuje Blogerce Siouxie za wybór tego koloru :)










15 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, jeden z fajniejszych z tej serii :) Lubię ich żelową formułę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zrobiłaś zdjęcia :) to rzeczywiście letni kolorek i cieszę się, że Ci się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Ja się cieszę, że dzięki Tobie miałam okazję przetestować tak śliczny kolorek :)

      Usuń
  3. Piękny jest:) Masz mega długie i cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wyrazisty kolorek , wczesniej nie przepadałam za czerwienią na pazurkach ale teraz coraz częściej kuszę się na takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor taki żywy i odważny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuje, że mój "Oleskowy" nie jest tak bezproblemowy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana zapraszam do siebie
    http://desingandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery od Wibo! :) Mam w nich swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery Wibo to moje ulubione, z bloggerskiej kolekcji mam 3 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)