niedziela, 4 sierpnia 2013

Nieobecność


Właśnie wróciłam z Zakopanego :) Spędziłam tam dwa,wspaniałe dni. Pogoda nam się udała i towarzystwo również :) Teraz tylko cierpię na ból każdego mięśnia po wyprawie nad Dolinę Pięciu Stawów ale było warto. Chciałam Was uprzedzić, że jutro wyjeżdżam do Anglii na tydzień, choć może się to przedłużyć o parę dni. Nowych postów w tym czasie niestety nie będzie ale rozdanie ciągle będzie trwało. Wszystkie zgłoszenia jak i komentarze, zaakceptuje po powrocie. Mam nadzieje, że mi nie znikniecie pod moją nieobecność ;) 

6 komentarzy:

  1. W takim razie udanego wyjazdu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award Zapraszam: http://detectivebeauty1.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego pobytu w Anglii
    ja niedawno wróciłam
    był REWELACYJNIE
    i za miesiąc lecę na stałe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam w Zakopanem, nałaziłam się po górach za wszystkie te lata nieobecności w naszych pięknych Tatrach :)
    A oprócz tego chciałam Cię zaprosić do obejrzenia mojego nowego wpisu- zrobiłam kolejne tenisówki DIY i chciałabym poznać Twoją opinię :)
    Wpadnij: http://miss-vega-betelgeza.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)