sobota, 24 sierpnia 2013

Wyniki Pierwszego Rozdania





A teraz długo oczekiwany moment, choć znowu nie tak długo bo rozdanie zakończyło się o północy :) Ale żeby było łatwiej i szybciej to na bieżąco spisywałam losy i sprawdzałam ich poprawność.





Przypominam, że warunkiem obowiązkowym było zostać publicznym obserwatorem bloga i zostawić swój email. Nikogo nie zdyskwalifikowałam, jedynie nie brałam pod uwagę tych samych zgłoszeń. 





Jest mi bardzo miło, że aż tyle Was wzięło udział, na prawdę nie spodziewałam się :) Z racji tego, że pomysł z rozdaniem na moim blogu przyciągnął dość sporo uwagi i chętnych, postanowiłam zrobić kolejne w niedługim czasie ale UWAGA! Osoby, które wzięły udział w tym rozdaniu i nagle poznikają z moich obserwatorów, nie będą brane pod uwagę w kolejnym rozdaniu ! Nie będę oczywiście nikogo na siłę trzymać ale uważam, że to by było nie w porządku wobec mnie i innych. W końcu przy kolejnym rozdaniu też trzeba będzie zostać obserwatorem. Tak jak już wspominałam w którymś poście, na bocznym pasku pojawił się nowy gadżet "Moi Komentatorzy". Wezmę oczywiście pod uwagę osoby, które są najbardziej aktywne przy kolejnym rozdaniu dając im dodatkowe losy :)





Udział wzięło 161 osób, co dało aż 542  losy. Za spełniony obowiązkowy warunek, przyznawałam 1 los + kolejne, które można było uzyskać za : 

  • Dodanie mojego bloga do blogrolla (2 losy)
  • Dodać baner na bocznym pasku z informacją o rozdaniu (3 losy)
  • Napisać notkę o rozdaniu (4 losy)




Nagrodą w rozdaniu jest zestaw kosmetyków "Isana"



A zwycięzcą zostaje :











Malynowy Świat zostaje zwycięzcą tego rozdania, mając 8 losów.

Gratuluję !! Oczekuj maila ode mnie :)



A Wy oczekujcie kolejnego rozdania :)


Przypominam, że rozdanie przebiegało uczciwie! nie wyobrażam sobie żeby mogło być inaczej oszukując przy tym własnych czytelników. 





36 komentarzy:

  1. Gratuluję! Też bym nie brała już pod uwagę takich obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!
    PS. ŚWIETNY BLOG I BĘDZIE MI MIŁO JEŚLI WPADNIESZ I ZOSTAWISZ PO SOBIE ŚLAD U MNIE!
    http://wiktoria-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaahaha ! ;D jestem w szoku ! Moja pierwsza wygrana . ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    a wiesz co Ci powiem, ja na szczęście po dwóch ostatnich rozdaniach nie zaobserwowałam uciekania obserwatorów...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! :-)
    mi zawsze 1-2 osoby uciekają :/

    OdpowiedzUsuń
  7. łeeeee i znowu się nie udało :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale, gratulacje dla Malowany Świat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki wszystkim za gratulacje ! ;) #Pytanie do Sylwii , czy doszedł do Ciebie email z moimi danymi ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)