sobota, 7 września 2013

Metaliczny Róż na Paznokciach



Mój wcześniejszy kolor limonki już się starł więc dziś postawiłam na klasyczny róż. Lakier jest z firmy VENITA, i choć mam go od dawna, to na moich paznokciach pojawił się raptem 3 razy. Z aparatem się nie polubił, na zdjęciach wyszedł dość "dziwnie" choć w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej.



Lakier do Paznokci VENITA
Visage Color











Szklana buteleczka mieści w sobie 10 ml lakieru. Kolor widoczny przez przeźroczystą buteleczkę, wydaje się być pastelowy, jednak po naniesieniu go na płytkę paznokcia, robi się połyskujący i taki "sztuczny".
Pędzelek jest bardzo giętki i węższy od innych, jednak nakładanie nim jest proste,łatwe i szybkie.

Konsystencja jest dość rzadka, taka wodnista więc jedna warstwa lakieru to zdecydowanie za mało. Wygląda jakby pomalowało się paznokcie szkolnym flamastrem, wszędzie prześwity i bardzo słaby kolor.
Druga warstwa pokrywa już dużo lepiej, jednak patrząc pod światło, długość paznokcia nadal prześwituje.
Na drugiej warstwie pozostałam, nie chciało mi się nakładać trzeciej tym bardziej, że lakier bardzo długo schnie.










Jak widzicie, na pierwszym zdjęciu jest widoczny "metaliczny" kolor, na pozostałych już nie, zależy to od światła i robieniem zdjęć pod odpowiednim kątem, przynajmniej tak mi się wydaje :)


Kolor nie zachwyca ale można się przyzwyczaić :).


Jednak wady przewyższają zalety i na pewno nie kupię go ponownie.



26 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentuje ;D Ale masz długie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się tam podoba ten kolor:) i fajnie się prezentuję na tle kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie w moim stylu niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem raczej fanką czerwieni ale ten róż bardzo mi się podoba ;)
    Piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutkie pazurki :) nawet ten lakier ślicznie się na nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się podoba, choć jest strasznie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oajcie jakie boskie pazurki! <3 No i ten kolorek - cudo! <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Ciebie oraz Twoich czytelników do udziału w konkursie na moim blogu. Konkurs kończy się już dziś, liczba zgłoszeń nieduża, zatem szansa na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromna :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się kolor podoba, jednak ogólnie lakiery Venita póki co również mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie :( nienawidze lakierów ,które maja tak słabe krycie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglada na panzokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorem wygląda ładnie, ale szkoda, że okazał się taki kiepski ;p

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę :)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Liebster Award - zapraszam!
    www.poradyherrbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor kompletnie nie dla mnie :)
    Jak Ty możesz funkcjonować z takimi długimi paznokciami ? raz zrobiłam sobie tipsy i wytrzymałam 10 minut, chciałam ładnie wyglądać na studniówce a miałam obdrapane paznokcie bo tipsy zerwałam,przeszkadzały mi nawet w piciu szampana
    skoro nie polecasz lakieru to tez będę się go wystrzegać :)

    Obserwuję i zapraszam do obserwacji :)
    www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com

    Pozdrawiam Reika:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)