poniedziałek, 28 października 2013

Jestem na Facebooku !


Postanowiłam zrobić kolejny krok do przodu i być z Wami na bieżąco a jak wiadomo, facebook umożliwia mi tą przyjemność :) Mam nadzieje, że dołączycie do mojego fan page, aj przepraszam, "dołączycie" to takie nie dzisiejsze określenie :) poprawiam się iii... mam nadzieje, że POLUBICIE mój nowy fan page takim skromnym przyciskiem "Lubię TO" :) A już za niedługo.. szykuje dla Was błyszcząco-kuszącą niespodziankę czyli coś co Kobiety uwielbiają najbardziej ! Jeśli jesteście ciekawe o czym mowa,śledźcie mój fan page na bieżąco ! :)  



                                    Po prawej stronie u góry, zakładka z moim fan page, wystarczy kliknąć "lubię to"
 by wejść do kolorowej krainy ;)




                                                   

11 komentarzy:

  1. tez polubilam i bede na biezaco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jakis blad sie wkradl i poszly dwa komentarze :/

      Usuń
  3. I Ja mimo ogromnego sprzeciwu jaki wyrażam wobec fb - chyba będę musiała założyć ........... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam ♥
    Zapraszam do mnie adrianna-poleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja to lubię.
    Lajkam non stop:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)