niedziela, 19 stycznia 2014

Przed zakupowe Opinie

Czy są tu miłośniczki firmy Glazel ? Ja zaczęłam się wgłębiać w kosmetyki tej firmy poprzez prezentacje na spotkaniach kosmetycznych blogerek. Upatrzyłam sobie kilka kosmetyków, czytałam o nich na internecie ale Wasza opinia jest dla mnie najważniejsza :)



Glazel - Anti-shine control - Podkład o długotrwałym efekcie matującym





Glazel - Eyeliner w pisaku




Glazel - Base - Matująca baza pod makijaż





Jeśli miałyście któryś z tych kosmetyków to bardzo proszę, napiszcie w komentarzu jak się u Was sprawdził lub podeślijcie link do recenzji jeśli takową macie na swoich blogach :) 

A może słyszałyście jakieś opinie o tych kosmetykach? Chętnie poczytam :)

(Zdjęcia pożyczone od sklepu Ladymakeup, tam zamierzam właśnie kupić te kosmetyki)





14 komentarzy:

  1. niestety nie znam, mam tylko czarną kredkę z Glazel i jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest dobra opinia :) pomocna dla mnie :)

      Usuń
  2. Mnie ciekawi eyeliner, jak już się zdecydujesz to z miłą chęcią przeczytam recenzję :)
    Obserwuję i Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam tester bazy silikonowej i bardzo ją polubiłam - jest mega wydajna, po jej nałożeniu buzia jest satynowo gładka, podkład bardzo dobrze się na niej rozprowadza, a makijaż trzyma cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Ci !:) Właśnie dziewczyny dostawały te testery bazy na rzeszowskim spotkaniu blogerek ale niestety w mojej paczuszce go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam podkład od Glazel ale nie ten matujący tylko anti aging i to jeden z lepszych podkładów jakie ostatnio mi się trafiły super krycie, lekki mat ale i fajne nawilżenie - zresztą poczytaj recenzję. Pozostałych produktów które pokazujesz od Glazel nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten o którym piszesz to nie jest przeciwzmarszczkowy czy coś w tym stylu?:) Też się nad nim zastanawiałam właśnie ale myślałam, że ten który pokazałam jest bardziej odpowiedni dla mnie. Bardzo dziękuje za pomocną opinie :)

      Usuń
  7. nie miałam żadnego produkty tej formu ale podkład i baza też mnie zainteresowały ;) chętnie przeczytam recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nic nie mam, jakoś nie po drodze mi z tą firmą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. baze posiadam i jest świetna-do tego mega wydajna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati ;* to już wiem, że baza będzie na pewno kupiona :)

      Usuń
  10. niestety nie miałam ale tak jak Ty mam ochote na ten podkład i eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)