środa, 19 lutego 2014

Kilka Słów o Lakierze Miss X



Kolejna prezentacja lakieru do paznokci to zasługa ładnej pogody :) Wybaczcie mój chwilowy, nie ciekawy wygląd paznokci ale to "wypadek" przy pracy :) Wiem, wiem jeden jest zupełnie krótszy od reszty bo najzwyczajniej się złamał ale szkoda mi długości innych żeby je dorównać do tego jednego. Najważniejsze, że lakier jest na nich widoczny ;)



Lakier do Paznokci Miss X
Color Fashion 





Lakier mieści się w malutkiej buteleczce z grubego szkła. Buteleczka jest prosta ale jej rozmiar według mnie jest uroczy :) 

Kolor tego lakieru jest dość ciężki do zdefiniowania. Odcień widoczny przez buteleczkę, wydawał się ciemno niebieski, podchodzący pod granat. Po wyschnięciu, lakier wpadał w ciemną zieleń choć i tego nie jestem do końca pewna bo zmieniał swoje kolory jak kameleon w zależności od światła. 
W chwili obecnej, wygląda mi na granatowy. 





Aplikacja pozostawia wiele do życzenia, jak dla mnie była męcząca przez wodnistą konsystencję, wąski pędzelek i bardzo słabiutkie krycie. Jedna warstwa to zdecydowanie za mało. Były nieestetyczne prześwity, jakbym pomalowała paznokcie szkolnym flamastrem. Druga warstwa nadała już odpowiedniego krycia. 
Schnięcie lakieru zdecydowanie wyklucza jego używanie na ostatnią chwilę. Kiedy już sobie spokojnie wysechł, pojawiły się takie drobniutkie kropeczki i ślady jakbym na każdym paznokciu odbiła swój kciuk.
Z dalsza tego nie widać ale z bliska wyglądało to dość nie ciekawie. Chciałam go zmyć od razu ale chęć wystawienia o nim recenzji była silniejsza ;) Trzymam go na paznokciach do tej pory (brak czasu w tygodniu nie pozwolił mi na jego zmianę). Trwałość ma nawet zadowalającą. Paznokcie malowałam w niedzielę i tylko końce są bardzo delikatnie przytarte. Do jego dziwnego koloru już zdążyłam przywyknąć. 
Nie wiem czy jeszcze po niego sięgnę. Może wtedy jak będę chciała go dopasować do danej stylizacji :)


(Nie zwracajcie uwagi na mojego biednego,złamanego paznokcia i na tą czerwonawą obwódkę wkoło, to resztki po tym ostatnim czerwonym lakierze :D ) 






Jak się dobrze przyjrzycie, to widać, że lakier nie jest taki idealnie gładki, wygląda jakbym faktycznie odbijała na nim swoje linie papilarne zanim jeszcze wysechł..



Cena: ok. 6 zł / 8 ml




Mam jeszcze inne odcienie do wypróbowania. Może mnie choć odrobinę bardziej "zachwycą" ;) 

13 komentarzy:

  1. nie lubię jakoś tak mocnych lakierów na swoich paznokciach, a ten kolor faktycznie na jednym zdjęciu w buteleczce wydaje się na odcień ciut jaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jakiś taki nijaki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych lakierów i nie spotkałam ich nigdy. kolor przyjemny myslę, że fajnie wyglądałby zmatowiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, wyprodukowano w Rzeszowie :D
    ale taki średniawy ten lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor, taki niezdecydowany :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego lakieru jeszcze tej firmy, ale ten mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych lakierów jeszcze nie używałam, ten faktycznie ma dziwny kolor do ustalenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki jakiś dziwny ten lakier. Średniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zachwycił mnie szczerze mówiąc, ale może to dlatego, że nie lubię takich kolorów na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ich lakiery ;)
    ale ten kolor jakiś taki nijaki, nie podoba mi się..

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery z miss X u mnie idealnie kryją,błyskawicznie schną i pięknie błyszczą. Ten kolor rzeczywiście jest jakiś dziwny a kusił mnie w drogerii dobrze ze kupiłam inny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)