niedziela, 25 sierpnia 2013

Żel Miodem i Mlekiem Płynący



Ależ się uwzięłam na te żele pod prysznic i to przy użytku w wannie :) Mydełka w kostce stały się dla mnie zbyt pospolite choć jeszcze ich całkiem nie wykluczyłam. Jestem maniaczką kremowych żelów, te żelowe mi nie podchodzą, są zimne i nie przyjemne. Ten z Palmolive kupiłam w Biedronce. Ostatnio asortyment żeli bardzo się powiększył a ceny są dużo niższe niż w innych sklepach. 




























Od producenta: Kremowy żel pod prysznic Palmolive wzbogacony składnikami w 100% maturalnego pochodzenia: ekstraktem z miodu i aloesu, a także kompleksem witamin.Testowany dermatologicznie.Mleko i Miód sprawia, że skóra staje się miękka i gładka. Usuwa złuszczony naskórek i działa oczyszczająco.










Opakowanie: Plastikowa,biała buteleczka 250 ml z żółtymi elementami.Bardzo poręczna i wygodna w użyciu. Szczelnie zamykana na zatrzask, aż czasami idzie paznokcie połamać :)








Zapach: Uwielbiam podczas kąpieli tak przyjemne zapachy jak mleka i miodu. Niezwykle relaksują,odprężają i dają uczucie świeżości i komfortu. Zapach nie należy do mdlących jakby się to mogło wydawać po wymieszaniu mleka z miodem. Skóra na długo wchłania ten delikatny zapach.



Działanie: Ciało po nim jest wygładzone,nawilżone i pachnące. To są najważniejsze zalety kremowych żeli pod prysznic. Te o konsystencji żelu nie dają takich efektów, a do tego są chłodne i czuje po nich jak cała się lepie. Piękny zapach towarzyszy przy kąpieli jak i po. Łatwo się spłukuje, jak już pisałam używam go wyłącznie w wannie więc jeszcze większy plus za to, że nie zostaje nic tłustego ani lepiącego na moim ciele po kąpieli. Jego wydajność oceniam na +4, wiadomo, że w wannie idzie więcej produktu niż pod prysznicem ale mimo wszystko starcza na dłuższy czas. Jeśli również lubicie miękkie i pachnące ciało, to warto sięgnąć po ten żel :) A jeżeli ten zapach Wam nie odpowiada, to są też w innych wariantach tj. Oliwkowe,Migdałowe,Kokosowe,Proteiny z Mleka,Czarna Orchidea, Passiflora. Ja z pewnością sięgnę po kolejne zapachy tym bardziej, że ten jest już na wykończeniu :) 










Cena: Około 5 zł (w Biedronce)



Jakie są Wasze ulubieńce wśród żeli ?

22 komentarze:

  1. mleko i miód to razem z kokosem, czekoladą i orzechami mój ulubiony zapach kosmetyków pielęgnacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki kwiatowo-owocowy chyba. Tez pachne pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z żeli Palmolive ostatnio zachwycił mnie z nowej serii śródziemnomorskiej z różą i konwalią, ten też mialam i mi osobiście bardzo odpowiada konsystencja jak i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to muszę koniecznie się zaopatrzyć w tą nową serię :)

      Usuń
  4. Kiedyś go miałam. Jest bardzo odżywczy i mocno pachnący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kiedyś. Ale teraz używam Luksji. Nie mam ulubieńca, bo wszystkie szybko mi się nudzą i ciągle eksperymentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :) Ale czasem dobrze mieć coś dobrego,wypróbowanego w zapasie :)

      Usuń
  6. Oj jak ja dawno nie miałam nic z tej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach ma cudowny ! Często z przyjemnością do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi jest w sumie obojętne czy żel jest żelowy, czy kremowy :D Ale za zapachem mleka i miodu niestety nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam ale ten zapach niesamowicie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Palmolive ostatnio kupowałam mydło w płynie, a żele o takich zapachach bardzo lubię stosować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go ostatnio w łapce i nie wziełam bo uświadomiłam sobie że mam w zapasie jeszcze dwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten żel :) To jeden z moich ulubionych żeli i oczywiście zapachów :) W dodatku nie wysusza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm czuję ten zapach przez monitor ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś częściej sięgałam po żele Palmolive. Bardzo lubiałam serię Aromatherapy :D
    Byłam z nich bardzo zadowolona, więc przypuszczam, że kiedyś do nich wrócę. Teraz natomiast bardzo często kupuję Kremowe mydła pod prysznic Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam również płyny do kąpieli i żele pod prysznic z firmy johnsons & johnsons, są świetne skóra wygładzona, nawet nie trzeba później stosować balsamu po kąpieli, gdyż tak nawilżają skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam oliwki z Bambino ale z chęcią wypróbuje płyn do kąpieli johnsons&johnsons :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)