niedziela, 16 marca 2014

Wyniki Zabawy 25000 wyświetleń


Przepraszam za opóźnienie z wynikami bo obiecałam, że pojawią się 12 marca ale jednak zmęczenie wygrało z chęciami. Ogólnie to jestem zaskoczona, że tak szybko licznik dobił 25 000 i jest to oczywiście miłe zaskoczenie :) Tak jak się spodziewałam, dostałam kilka maili z screenami obrazu ale tylko jeden z nich był prawidłowy. Parę z tych maili było ze screenem licznika 25001(pewnie znów wina przeciążenia systemu) tak na wypadek gdyby nikt nie zdążył na pełne 25 000 wyświetleń, Jednak jedna osoba zdążyła, choć dostałam też drugi mail z pełnym 25 000 tyle, że czcionka zupełnie różniła się od tej co mam na blogu więc podejrzewam tu nie uczciwą kombinację.. 




Nagrodę niespodziankę wygrywa.......  




EWELINA WRÓBEL 




Serdecznie Gratuluję !!! :) 




A oto nagrodzony screen :



Już piszę do Ciebie maila ! :)

Bardzo dziękuje wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga, obserwują i komentują. 
Dla mnie to jest największą nagrodą, dlatego tak chętnie nagradzam Was upominkami w rozdaniach i takich zabawach :) 



9 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)