czwartek, 18 lipca 2013

Pędzle Mery Macom

Spełniłam swoje kosmetyczne marzenie.Stałam się posiadaczką 20-stu profesjonalnych pędzli Mery Macom :) Przez przypadek na fan page tej firmy, natknęłam się na informację o promocji pędzli i nie zastanawiając się długo, kupiłam je :) Calutkie 20 sztuk w eleganckim etui, każdy w osobnej przegródce za 49,60 zł. 





Pędzle są starannie wykonane z naturalnego włosia sobola,lisa,kucyka,kuny,borsuka i wiewiórki.Początkowo bałam się, że mogą mnie uczulić, jednak rozwiałam swoje wątpliwości przeszukując różne fora internetowe na temat naturalnego włosia. Co prawda, moja skóra nie jest na tyle wrażliwa by obawiać się eksperymentów z kosmetykami czy też akcesoriami do makijażu. 



W zestawie znajdują się:

  • Pędzel 40 mm 90 mm jumbo kabuki, pędzel do omiatania twarzy,naturalne włosie kozie
  • Pędzel 30 mm 25 mm pędzel do różu,skośny,włosie wiewiórki
  • Pędzel 32 mm 28 mm duży pędzel do nanoszenia pudru sypkiego,prasowanego lub brązującego,włosie wiewiórki
  • Pędzel 18 mm 16 mm pędzel do cieniowania powiek,duży,płaski,zaokrąglony, naturalne i elastyczne włosie wiewiórki
  • Pędzel 11 mm 9 mm pędzel do cieniowania powiek, płaski,zaokrąglony, naturalne i elastyczne włosie sobola
  • Pędzel 30 mm 23 mm profesjonalny pędzel do podkładu,specjalne wyselekcjonowane sztywne,jednocześnie delikatne włosie sztuczne racoon umożliwia precyzyjne rozprowadzenie podkładów tłustych oraz płynnych
  • Pędzel 15 mm 10 mm o okrągłym przekroju skośnie cięty, do aplikacji na dużych powierzchniach,naturalne włosie kucyka
  • Pędzel 14 mm 11 mm do cieniowania powiek,płaski,zaokrąglony,naturalne włosie sobola
  • Pędzel 11 mm 9 mm do cieniowania powiek,płaski,zaokrąglony,naturalne włosie sobola
  • Pędzel 10 mm 8 mm do cieniowania powiek,płaski,zaokrąglony,naturalne włosie sobola
  • Pędzel 10 mm 8 mm do nakładania cieni,płaski,owalny,naturalne włosie sobola
  • Pędzel 10 mm 5 mm do malowania ust,do stosowania konsystencji mokrych i suchych,naturalne włosie sobola
  • Pędzel 10 mm 5 mm do malowania ust,do stosowania konsystencji mokrych i suchych,naturalne włosie sobola
  • Pędzel 7 mm 4 mm szpiczasty pędzel do malowania ust,do stosowania konsystencji mokrych i suchych,naturalne włosie
  • Pędzel 8 mm 1 mm eyeliner do kresek,delikatny,ułożony w szpic, naturalne włosie
  • Pędzel 7 mm 1 mm eyeliner do kresek,delikatny,ułożony w szpic, naturalne włosie sobola
  • Pędzel 5 mm 1 mm eyeliner do kresek,delikatny,ułożony w szpic, naturalne włosie sobola
  • Pędzel 22 mm 7 mm nylonowa spiralka do tuszowania rzęs i brwi
  • Pędzel 12 mm 24 mm kompaktowy grzebyk ze szczoteczką do rozczesywania i tuszowania rzęs,szczoteczka z syntetycznej szczeciny
  • Pędzel 10 mm 10 mm aplikator do nakładania cieni




Pędzle przed użyciem należy delikatnie "wyczesać" palcami, gdyż mogą powypadać pojedyncze włoski.
Do czyszczenia pędzli używam żelu do mycia twarzy z Eveline Cosmetics. Nie stosuje szamponów bo boję się, że może mnie uczulić przy zetknięciu z twarzą.


Na pierwszy ogień poszedł pędzel do nakładania płynnego podkładu. Do tej pory podkład nakładałam palcami lub gąbeczką, jednak żaden z tych sposobów nie dawał tak ładnego efektu jak po nałożeniu pędzlem. Podkład doskonale się rozprowadza, dokładnie i starannie wtapia się w cerę nie tworząc efektu maski. Trzeba tylko pamiętać, aby zwinnie i szybko posługiwać się nim. 
Jedyny problem miałam z rozróżnieniem pędzli do tworzenia kresek. Moim zdaniem jest tylko jeden pędzel który by się do tego nadawał. Jest bardzo wąski i ułożony do szpica, kreski nie wychodzą tak ładnie jak po pędzelku o skośnej budowie. Po chwili mojego główkowania, znalazłam drugi pędzelek nadający się do kresek,który początkowo wzięłam za pędzelek do nakładania pomadki na usta ;) Został mi jeszcze jeden pędzelek do kresek ale jeszcze nie rozszyfrowałam który to może być :)


Jak na razie, nie wszystkie pędzle poszły w "ruch" :) Przy codziennym makijażu potrzebuje zaledwie 8 z nich do: podkładu,różu,pudru sypkiego,nakładania cieni,rozcierania cieni,nakładania pomadki na usta,do robienia kresek eyelinerem oraz spiralka do rzęs. 

Pędzle zamieszkują sobie szklany kubeczek :) W etui będą chowane tylko gdy będę chciała użyć je poza domem. 


Rękojeść pędzli wykonana jest z drewna.Są bardzo poręczne i nie wyślizgują się przy ich użyciu. 

Podsumowując: Makijaż z użyciem tych pędzli stał się bajecznie prosty,staranny i profesjonalny :) Pędzle jak najbardziej warte swojej ceny,delikatne,praktyczne i wykonane z wysokiej jakości naturalnego włosia.

7 komentarzy:

  1. Mam je i tez bardzo jestem z nich zadowolona:) Makijaż jest idealnie dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają naprawdę super. Ja właśnie lubię trzymać pędzle w etui, bardziej praktycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kolekcja ;)
    J kiedyś dostałam pędzelki od Madame L'ambre :) w ramach testowania oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to etui ! teraz pozostaje tylko się nimi malowac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaa! Ile pędzli! Biorąc pod uwagę, że używam pędzla tylko do malowania kulkami brązującymi, mnie by się taki zestaw nie przydał, ale dla kogoś, kto wykonuje makijaże i inne 'malunki'- taki zestaw to marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)