sobota, 16 września 2017

Upominki ze Spotkania Blogerek


Relacja ze spotkania już na blogu więc nadszedł czas na równie miły post - czyli co dostaliśmy od firm i co udało mi się wylicytować na rzecz chorego Tomka.



Zacznę od cudnych aniołków,kartek i breloczków, które wykonuje Mama Tomka.

A oto moja mała kolekcja:







Prawda, że są urocze? :)


Wylicytowałam:









Żałuję, że miałam przy sobie tylko 100 zł bo firmy podarowali sporo rzeczy na licytację, a zebrane pieniądze jak już pisałam przeznaczone są dla Tomka. 


Prezenty od Sponsorów:



































Podziękowania dla wszystkich firm bo jak widać bardzo się postarali :) 




2 komentarze:

  1. Bardzo fajne upominki! Życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normally I don't learn post on blogs, but I
    wish to say that this write-up very forced me to try and do
    it! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite nice post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)