poniedziałek, 17 września 2018

Idealne Prostowanie z S-factor



Jestem miłośniczką prostych włosów, chociaż moje z natury są lekko kręcone i czasem nie wyglądają najgorzej :) Jednak przychodzą dni kiedy jedynym ratunkiem dla moich włosów jest właśnie prostownica.
Dobór odpowiedniej prostownicy i kosmetyków jest niezwykle ważny. Niestety włos podczas nagrzewania wysoką temperaturą narażony jest na zniszczenie. A przecież każdej kobiecie zależy aby jej włosy były gładkie,błyszczące i zdrowe. 
Żeby uniknąć łamliwości, szorstkości i rozdwojonych końcówek ważna jest również pielęgnacja i dziś przedstawię Wam kosmetyk idealny do pielęgnacji włosów podczas prostowania. 


Sama długo szukałam odpowiedniego kosmetyku, który nie będzie za bardzo natłuszczał włosów i który będzie skuteczny. Spray S-factor Tigi poleciła mi Pani w sklepie fryzjerskim i jestem jej za to niezwykle wdzięczna. Jest to kosmetyk, który spełnia moje oczekiwania i idealnie nadaje się także do mocno kręconych włosów. 




Od producenta:

TIGI S-Factor Flat Iron Shine Spray to spray nabłyszczający przeznaczony do prostowania włosów. Ten profesjonalny kosmetyk pomoże ci uzyskać efekt nabłyszczonych i idealnie prostych włosów w krótkim czasie. Został wzbogacony o witaminy A i E, które odżywiają pasma, a także sprawiają, że włosy stają się „sypkie” i miękkie w dotyku. Spray otula włosy niewidzialną powłoką, która zabezpiecza włosy przed wpływem wysokiej temperatury i sprawia, ze włosy nie łamią, ani nie rozdwajają się.

TIGI S-Factor Flat Iron Shine Spray:
  • zapewnia włosom termoochronę,
  • przeciwdziała utracie wilgoci,
  • zapewnia jedwabisty blask,
  • zmiękcza pasma,
  • odżywia włosy,
  • rozprowadza równomiernie ciepło,
  • posiada lekką, nietłustą formułę.




Buteleczka wygląda bardzo efektownie. Jest na szczęście plastikowa więc śmiało mogę zabierać ją w podróż. Zatyczka jest zrobiona na wzór lustra, można się w niej przeglądać ;) Kształt jest bardzo poręczny a spryskiwacz rozpyla odpowiednią ilość kosmetyku na wybraną partię włosów. Literka S na buteleczce dobrze się wpasowała pod moje imię ;)

Zapach na początku był dla mnie drażniący. Jest słodki ale zalatuje takim syropem dla dzieci i przy pierwszych użyciach starałam się wstrzymywać oddech. Teraz już mi kompletnie nie przeszkadza a nawet go polubiłam.

Efekty są widoczne od razu przy prostowaniu. Oczywiście kosmetyk ma spełniać rolę ochronną czego nie widać gołym okiem ale poza tym dobrze wpływa na ogólny wygląd włosa. Stają się one miękkie, gładkie i błyszczące. Dodatkowo są bardziej podatne na prostowanie i nie puszą się przy odrobinie wilgoci. Moją zmorą jest też elektryzowanie się włosów. Ale i z tym spray radzi sobie doskonale. Wydajność kosmetyku oceniam na szóstkę z plusem. Spray kupiłam około 7 miesięcy temu i przy codziennym stosowaniu mam jeszcze ponad połowę buteleczki. 




Polecam ten produkt osobom, które mają styczność z prostowaniem włosów lub suszeniem, niezależnie od stanu i rodzaju włosów. Ja jestem z niego w pełni zadowolona, mam nadzieję że i Wy będziecie :)


Cena: 35 zł / 125 ml 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)