czwartek, 27 kwietnia 2017

Nagroda od Biovax i Matrix


Dziś taki szybki post o moich nagrodach wygranych w konkursie internetowym :)
Akurat się udało,że tym razem dopieszczone zostaną moje włosy. 




Biovax L'biotica 

Opuntia oil & Mango

Maska intensywnie regenerująca 250 ml w zestawie z jedwabiem 1,5 ml i czepkiem
Szampon intensywnie regenerujący 200 ml




Bardzo się cieszę,że wygrałam produkty z tej serii bo moje włosy po zimie są w opłakanym stanie. 
Dziś zaczynam pierwszą kurację z maską i czepkiem więc niedługo pojawi się recenzja :)




Matrix 

Color Obsessed 

Szampon do włosów farbowanych 300 ml
Odżywka do włosów farbowanych 300 ml




Włosy farbowałam już dawno, chyba ostatnio w sierpniu ale przed wakacjami wybieram się do fryzjera na całkowitą zmianę koloru,więc taki zestaw jak najbardziej się przyda :)







Używałyście któryś z tych produktów?


8 komentarzy:

  1. Gratuluje :) Lubię Biowax :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Też muszę się zaopatrzyć w takie kosmetyki, bo moje włosy po zimie też są w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo polubiłam balsam z biowax z opuncją, maski miałam tylko małą saszetkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska z nowej serii L'biotica jest super! Opakowanie fajne, skład genialny i zapach, który utrzymuje się na włosach = miłość :D włosy są zadbane, nieobciążone, za to błyszczące i nie puszą się. Szczęściara z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawią mnie te maski z Biovaxa, tej wersji jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)