czwartek, 6 kwietnia 2017

Przesyłka od STH - Lecznicze kosmetyki z Izraela



Dziś dostałam przesyłkę od firmy STH. Firma w swoim asortymencie posiada lecznicze i pielęgnacyjne produkty w których zawarte są składniki aktywne pochodzące z roślin o działaniu leczniczym. 

Kosmetyki przeznaczone są na łuszczycę i problemy skórne. Ja łuszczycy nie mam, ale zmagam się z przesuszoną skórą,która na dłoniach aż pęka tworząc rany. Ogromnie się cieszę,że mam możliwość wypróbowania takich produktów. Dla mnie to duża deska ratunku więc jeśli okażą się skuteczne to będę ich wierną klientką :)



Koperta zawiera:

1. Żel do ciała i higieny intymnej - INTIMA PROTECTIVE
2. Balsam do ciała - PANTHEVERA
3. Oliwka na łuszczycę, egzemę, AZS




Ja zabieram się za testowanie i już niebawem pojawią się recenzje :)


Więcej produktów firmy znajdziecie na stronie https://www.dermacea.pl/ i na fb https://www.facebook.com/dermacea/




1 komentarz:

  1. This is really interesting, You're a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post.
    Also, I've shared your site in my social networks!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)