czwartek, 20 kwietnia 2017

Kosmetyczne Zakupy



W ten zimny dzień jedyne co mogło mi poprawić humor to wizyta kuriera z moim zamówieniem z drogerii Ezebra :) Kolejny raz jestem zadowolona, nie tylko z nowych kosmetyków ale też z czasu realizacji, bo moje zamówienie doszło w niecałe 2 dni! 

A teraz przejdę do rzeczy... :)



Pędzelek do kresek "Girls Best Friend" nie wiem czy na zdjęciu widać ale ma bardzo ładną cyrkonię,na którą nawet nie zwróciłam uwagi przy zamawianiu więc byłam pozytywnie zaskoczona :) 
Cena: 7,52 zł


Kredka do oczu ultra black "Catrice" 
Cena: 7,44 zł


Puder ryżowy sypki transparentny "Ecocera" 
Cena: 18,90 zł


Kredka do brwi Brun 08 "Bourjois" 
Cena: 11,99 zł


Tusz do rzęs Lash Sensational Intense "Maybelline" 
Cena: 16,59 zł



Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków,lubię testować nowości :) 
Jak coś mnie zachwyci lub rozczaruje, na pewno o tym napiszę.


A teraz jestem ciekawa Waszych opinii, miałyście coś z tej listy? :)


3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)