czwartek, 3 sierpnia 2017

PantheVera Leczniczy Balsam



Miałyście tak, że trafiłyście na produkt, którego wcześniej nie znałyście a okazał się Waszą perełką numer 1? Ja tak właśnie mam. Wszystkie inne balsamy poszły w odstawkę. Pierwszy raz spotykam się z czymś tak dobrym, wielofunkcyjnym, spełniającym wszystkie potrzeby. Mowa o balsamie leczniczym do ciała, który jak się okazuje, pełni też świetną funkcję kremu do twarzy :)


PantheVera jest to skuteczny balsam w leczeniu podrażnionej i zaczerwienionej skóry z powodu wysuszenia i poparzenia. Zawiera wysokie stężenie z aloesu i pantenolu (prowitamina B5). Olej jojoba zawarty w balsamie, działa nawilżającą i zmiękczająco. 







Balsam w moim przypadku doskonale sprawdził się do przesuszonej skóry. Jeszcze żaden produkt nie nawilżył mi jej do takiego stopnia. Polecam go także po depilacji. Łagodzi skórę i niweluje zaczerwienia. Ma tyle zalet, że sama nie wiem od czego zacząć. Zapach ujął mnie od pierwszego użycia. Pachnie jak męskie perfumy, a ja kocham męskie perfumy :) Utrzymuje się na skórze bardzo długo co dla mnie jest ogromnym plusem bo zapach z innych balsamów ulatniał się zbyt szybko. Bardzo szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną ale nie tłustą. Świetnie radzi sobie nawet przy upałach. Skóra po nim nie klei się.

Nie jestem jedyną osobą, której ten balsam tak przypadł do gustu. Moja Mama stosuje go codziennie do twarzy a Tata do rąk.Gdy zapytałam Mamę co lubi w nim najbardziej, dostałam taką listę, że mogłabym opisywać do wieczora :D Jej cera jest skłonna do alergii dlatego też bardzo ostrożnie dobiera kosmetyki. Ten balsam to dla niej strzał w 10-tkę. Jak sama mówi, ma lekką konsystencje, bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia na cerze tłustej warstwy a przy tym doskonale nawilża. Cera po nim jest rozświetlona dzięki czemu wygląda na zdrową i wypoczętą. A co najważniejsze, wygładza, nie podrażnia i niweluje lekkie zaczerwienia na skórze. Idealny pod makijaż.

Plastikowa buteleczka mieści w sobie 180 ml produktu. Stosujemy go od 4 miesięcy a jeszcze się nie skończył, więc wydajność również na 6+. 








Oprócz tego, że sprawdza się świetnie do ciała jako balsam po kąpieli do codziennego użytku i jako krem do twarzy, zalecany jest także w przypadkach: 

  • Oparzenia
  • Wysuszona skóra i zaczerwienie 
  • Egzema
  • Do pielęgnacji skóry po zabiegach: depilacja/epilacja, zabiegi laserem, naświetlenie.
  • Niewielkie uszkodzenia skóry


Warto mieć go przy sobie szczególnie na wakacjach, kiedy jesteśmy narażeni na poparzenia słoneczne. Gwarantuje, że nic tak nie ukoi bólu jak ten balsam. 
Przeznaczony jest dla dorosłych i dzieci. 



Cena: 41,25 zł



Balsam można zamówić Tutaj


Znacie kosmetyki do pielęgnacji firmy STH? :)



3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)