wtorek, 27 sierpnia 2013

Zestaw do Makijażu "Peggy Sage"



Od bardzo dawna marzył mi się kuferek do makijażu. Po powrocie z Holandii postanowiłam zrobić sobie prezent i oto jest :) Zestaw cieni,róży,pudrów i błyszczyków firmy Peggy Sage,zamkniętych w ładnym opakowaniu. Z tej firmy miałam już podkład z którego byłam zadowolona więc tym bardziej skłoniłam się do zakupu tego kuferka. 









Kuferek kupiłam w bardzo korzystnej cenie jaką udało mi się wyszukać w jednym z  kilkunastu sklepów internetowych. Średni koszt to około 80 zł natomiast ja kupiłam za 56 zł w sklepie  Powerlook.










W kartonowym pudełeczku z małymi,prostokątnymi otworkami znajduje się kuferek(lub paletka, jak kto woli :)). Kuferek jest plastikowy,błyszczący i z takimi samymi otworkami co kartonowe pudełeczko, przez które widać kilka kolorów cieni. Otwieramy kuferek przyciskając prostokątny guziczek. 










W środku znajduje się lusterko, które jest przymocowane do wierzchu otwieranej klapki. Często z niego korzystałam przy malowaniu. Cienie zabezpieczone są przeźroczystą,usztywnioną osłonką, którą zakładam za każdym razem gdy zamykam kuferek. 
(Zdjęcie zrobione bez osłonki)






Cienie podzielone są na dwie części, po jednej stronie jest 24 i po drugiej 24.Odsuwamy je na boki i po środku znajdują się 4 kolory różu, 2 pudry i aplikatory.

U dołu kuferka chowa się jeszcze jedna szufladka z 16 błyszczykami i 16 pomadkami do ust.
Całość wygląda na prawdę pięknie :)

Zamknięty kuferek jest niewielkich rozmiarów, poręczny i łatwo go schować do torebki.


Jego wymiary: 
Wysokość: 3,8 cm
Długość: 18 cm
Szerokość: 11 cm




Kolory cieni są bardzo praktyczne, nadające się do każdego makijażu. Są stonowane, nie ma żadnych jaskrawych czy połyskujących. Mają w sobie malutkie drobinki brokatu ale w bardzo małych ilościach co na powiekach wygląda bardziej efektownie. Nie wypróbowałam jeszcze wszystkich a raczej większość jeszcze nie była użyta ale z pewnością to nadrobię :) Dzięki tylu kolorom, uczę się łączenia odpowiednich barw,cieniowania i precyzji. Moim ulubionym połączeniem jak do tej pory jest pudrowa brzoskwinia z ciemnym brązem. Zauważyłam, że do moich oczu takie połączenie pasuje idealnie. Oczywiście łączyłam też niebieskie,zielone i różowe odcienie, wszystkie mi bardzo odpowiadają. 





Róże do policzków z początku używałam te z kuferka ale po wygraniu Różu z Bourjois używam tylko i wyłącznie tego :)
Odcienie dwóch pudrów użyłam może z 3 razy. Zostawiają delikatny kolor na twarzy a bardzo tego nie lubię. Jak ktoś jest opalony to na pewno mu przypasują takie kolorki. 




Błyszczyków i pomadek mam chyba całą gamę kolorystyczną. Jest nawet w ciemnym brązie :) 
Używałam już kilka i są to na prawdę piękne kolory. Niektóre są z drobinkami brokatu a inne bez żadnych połyskujących dodatków. Można mieszać kolorami, ja już to robiłam dlatego na niektórych widać kolor z innego błyszczyka :)



Aplikatory do różu,błyszczyków i cieni, które są załączone do zestawu nie używam bo mam swój zestaw pędzli Mery Macom


Zawartość Zestawu:

dwustronny aplikator
2 pędzelki 
16 kolorów pomadek do ust (16 x 0.6g) 
16 kolorów błyszczyków do ust (16 x 0.6g) 
48 kolorów cieni do powiek (48 x 0.8g) 
4 kolory różu (4 x 4g) 

Nie wiem czemu nigdzie nie jest wspomniane o 2 pudrach,pędzelku do błyszczyków i do różu.Ale mniejsza z tym :) Pudrów łącznie jest 8g. 




Cały ten kuferek spełnił moje małe kosmetyczne marzenie :) Jest idealny dla początkujących jak i tych zaawansowanych wizażystek. 






Cena: Około 80 zł ( mi udało się kupić za 56 zł )

Zdjęcia nie oddają uroku tych wszystkich kolorów.



18 komentarzy:

  1. Świetny zestaw ;) też taki chcę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zestaw. Wszystko razem co najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze super zazdroszczę też chcę taki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, ale ja nie lubię aplikacji takich błyszczyków :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne kolory
    dziekuje za mily komentarz pod ostatnim postem
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna :) Też bym chciała ją mieć :) Trzeba zainwestować wkońcu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo też by mi się przydał taki kuferek ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile wspaniałych kolorów,też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna paleta :) i okazyjna cena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)